Op deze pagina vindt u alles wat u moet weten over de Suitcase.Repair aanpasgarantie die ervoor zorgt dat u altijd passende onderdelen ontvangt. Daarnaast leest u hoe u een retourzending kunt aanvragen en hoe uw retourzending wordt verwerkt. Als uw vraag niet beantwoord wordt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via de contactgegevens onderaan de pagina.

De Suitcase.Repair Pasgarantie

Het vinden van passende kofferonderdelen kan zo eenvoudig zijn. Zoek gewoon het modelnummer van uw koffer op en laat ons het zware werk doen door te controleren welke onderdelen in uw koffer passen.

Als onderdeel van onze Suitcase.Repair Passingsgarantie garanderen wij dat de onderdelen die onze zoekopdracht oplevert, wanneer u zoekt naar het modelnummer van uw koffer, 100% in uw koffer passen.

Lees hieronder verder om te zien welke voorwaarden van toepassing zijn om te profiteren van onze pasgarantie.

Suitcase.Repair Montage garantie

De Suitcase.Repair montagegarantie geldt voor alle reserveonderdelen die door onze zoekfunctie zijn aanbevolen bij het zoeken naar het juiste modelnummer van de koffer.

Voor de garantie is het essentieel dat u naar het modelnummer van uw koffer zoekt. U kunt meer informatie vinden over waar u het modelnummer van uw koffer kunt vinden hier.

Belangrijk: Wij raden sterk af om reserveonderdelen te selecteren door visuele vergelijking, omdat dit vaak misleidend kan zijn. Aangezien deze onderdelen niet door ons onderzoek worden aanbevolen, vallen ze niet onder onze montagegarantie.

Bovendien zijn de volgende uitsluitingen en beperkingen van toepassing:

  • Voor onderdelen waarvoor in de zoekresultaten een waarschuwing 'Vergelijking vereist' wordt weergegeven, geldt de aanpasgarantie alleen als de vergelijking vóór de aankoop is uitgevoerd. De aanpasgarantie is niet van toepassing als beide onderdelen die voor aankoop vergeleken moeten worden, besteld zijn. Als u niet zeker weet welk artikel u nodig hebt, neem dan vóór aankoop contact op met ons serviceteam.
  • De Suitcase.Repair is niet van toepassing op alternatieve producten die op de productpagina worden voorgesteld, maar alleen op reserveonderdelen die in de zoekresultaten worden getoond bij het zoeken naar het modelnummer van de koffer.

In dergelijke gevallen zijn uw aankopen alleen gedekt als de visuele vergelijking zoals vereist voor aankoop is uitgevoerd.

De verschillen tussen de onderdelen kunnen er op de afbeeldingen klein uitzien, bijv. een iets andere vorm, kleine afwijkingen in de Wielen ontwerp, andere plaatsing van het logo en andere kleine verschillen. Als u moeite hebt om te bepalen welk artikel u nodig hebt, neem dan voor aankoop contact op met ons serviceteam.

In het geval dat er geen vergelijking wordt uitgevoerd voorafgaand aan de aankoop, maar de reserveonderdelen worden besteld om ze thuis te vergelijken, is onze pasgarantie niet van toepassing.

Voor veel reserveonderdelen kunnen wij u alternatieve reserveonderdelen aanbieden die waarschijnlijk ook in uw koffer passen, ook al zijn ze niet het originele reserveonderdeel dat voor uw koffer gebruikt is. Dit kunnen reserveonderdelen zijn met een vergelijkbare vorm, het identieke reserveonderdeel in een andere kleur of iets dergelijks.

Hoewel we hebben vastgesteld dat deze onderdelen zeer waarschijnlijk op uw koffer passen, kunnen we deze alternatieven voor reserveonderdelen helaas niet dekken onder onze Suitcase.Repair pasgarantie.

De reden hiervoor is dat het in zeldzame gevallen mogelijk is dat details zoals de plaatsing van de schroeven of de afmetingen niet 100% identiek zijn, wat leidt tot een minder dan ideale pasvorm.

Voor aankopen die gedekt worden door onze Suitcase.Repair Pasgarantie organiseren wij een gratis retourzending voor u als de reserveonderdelen niet in uw koffer passen.

In dergelijke gevallen verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice (zie onderstaande contactgegevens) met afbeeldingen waarop het modelnummer van uw koffer staat en het probleem dat u ondervindt met de reserveonderdelen.

Daarna zal ons serviceteam controleren of we andere onderdelen kunnen regelen die in uw koffer passen.

Retourneren

Op Suitcase.Repair streven we ernaar om zoveel mogelijk klanten perfect passende reserveonderdelen te leveren.

Het spijt ons zeer als we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan of als de onderdelen niet passen.

Neem gewoon contact op met onze klantenservice met de reden waarom u uw bestelling wilt retourneren en vermeld welke producten u wilt retourneren, en ons serviceteam zal u graag van dienst zijn.

Houd er rekening mee dat we alleen retourzendingen kunnen accepteren voor:

  • ongebruikte reserveonderdelen die zich in de originele staat bevinden
  • sets met reserveonderdelen als de hele set wordt geretourneerd. Het retourneren van onderdelen van een set is niet toegestaan.

In het geval van retourzendingen is de klant verantwoordelijk voor het terugsturen van de goederen.

Voor artikelen die worden geretourneerd als onderdeel van onze Suitcase.Repair Pasgarantie kunt u contact opnemen met onze klantenservice met afbeeldingen van het modelnummer van de koffer en afbeeldingen waarop te zien is waarom de onderdelen niet passen. Daarna zal ons serviceteam u voorzien van een gratis retourlabel.

Alle retourzendingen moeten worden gericht aan:

Subke GmbH

c/o Suitcase.Repair

Pulverweg 6

21337 Lüneburg

Ons serviceteam kan u ook helpen bij het organiseren van een vooraf betaald retouretiket voor uw bestelling. De kosten van het retouretiket worden in dergelijke gevallen in mindering gebracht op het restitutiebedrag.

De terugbetaling wordt automatisch in gang gezet nadat de retourzending in ons magazijn is aangekomen en verwerkt is. Het kan 1-4 werkdagen duren voordat uw retourzending is verwerkt.

Het restitutiebedrag wordt berekend op basis van de productprijs plus de betaalde verzendkosten. De terugbetaling voor verzendkosten is beperkt tot het goedkoopste beschikbare verzendtarief dat op het moment van aankoop werd aangeboden. Als u ons serviceteam hebt gevraagd om u een verzendlabel voor de retourzending te geven, worden de kosten van het verzendlabel voor de retourzending van het restitutiebedrag afgetrokken.

In geval van retourzendingen bent u zelf verantwoordelijk voor het organiseren en betalen van de retourzending (tenzij de onderdelen onder onze pasgarantie vallen). Over het algemeen kunt u elke verzendservice van uw keuze gebruiken, maar wij raden u wel aan om een verzekerde service met tracking te kiezen om te voorkomen dat het pakket zoekraakt.

Als alternatief kan ons klantenserviceteam u helpen en u een vooraf betaald retouretiket van DPD of DHL (afhankelijk van de regio) bezorgen. De kosten van de retourzending worden in dat geval afgetrokken van het restitutiebedrag.

Stuur een bericht

Als u er de voorkeur aan geeft ons een e-mail te schrijven, kunt u deze sturen naar contact@suitcase.repair